rakeldrage -
Hjem Add Instagram Weheartit

Leksehelg i Drøbak

Hei hei! Da var jeg hjemme igjen etter en produktiv og koselig leksehelg hos Kaia. Vi jobbet med oppgaven vår i KK som går ut på å forklare forkjellen mellom vesten og østen. Både prezi, oppsett og en liten gjennomgang ble gjort før vi dro ut for å ta oss en velfortjent matbit. Nå er det bare noen forberedelser som gjennstår før de to neste ukene er proppfulle av tentamen, puh! Gleder meg til påskeferie.

Vårstemning

Endelig går det mot lysere tider. Startet dagen med en god frokost bestående av varme rundstykker og te før vi tok med oss søte Snuppa i skogen. En herlig start på dagen. Nå skal Jesper kjøre meg til Drøbak hvor jeg skal jobbe med en skoleoppgave resten av helgen. Ønsker alle en strålende helg videre! :)

• 4

SüdØst

På mandag fylte fine Salsabil 20år. Dette ble feiriet med middag på Sudøst med mange herlige jenter. Siden vi kom rett fra trening smakte det også ekstra godt med asiatisk kveldsmat, mmm! Vi hadde det kjempekoselig med god mat, prating og gaveåpning hele kvelden.

• 3

Remafest i Lillestrøm

God dag kjære lesere! Etter jobben på rema i går gikk turen til Lillestrøm hvor vi var bedt på middag til Simen. Han jobber også på rema så det ble rett og slett en liten rema-fest med noen av oss fra rema1000 brobekk. Til forrett ble det aspargses med parmasan etterfulgt av deilige hjemmelagde burgere. Da maten var sunket avsluttet han med å gi oss sjokolademousse før vi koset oss med snacks og kortspill resten av kvelden.

• 7

Forever young

Man blir aldri for gammel til å hoppe rundt i rosa tights og slå hjul på asfalten. Dette gjorde jeg nemlig før trening i går iført mine nye klær fra MXDC. Kunne ikke la være å bestille denne freshe og barnslige tightsen da jeg fant den på nettsiden. Lenge leve barnsligheten!

Tights & Jakke - MXDC // Drikkeflaske - Victorias Secret

• 5

På gjensyn Nederland

Siste dag i hallen er over og vi kan si oss fornøyde med mange gode prestasjoner. I dag var det som sagt Celina og Kristoffer sin tur til å sparke løs. Beggo to fighter bra og Kristoffer ender opp med Tveita sin fjerde medalje. Nå er det middag som står for tur før vi reiser tilbake til Oslo i morgen. På gjensyn Nederland!

• 4

Gutta krutt

I dag imponerte virkelig disse gutta da de tok hver sin medalje i ett av de største stevnene i taekwondo; Dutch Open. Veldig fortjent! Resten av gjengen gjorde også en knalljobb. I morgen skal Celina og Kristoffer ut i ilden.

Bronse - Sølv - Gull

Dobbelfinale på tveita er et fint syn.

• 2

Nederland neste

Da var Team Tveita samlet på flyplassen nok en gang. Denne gang går turen til Nederland og Dutch Open. Reisen består av 2 timer fly og 2 timer tog før vi gjør oss klare for innveing i kveld.

Nike air max

Solen skinner og bakken er bar noe som betyr at jeg endelig kan bruke mine nye air max fra USA. Dette er vel favorittparret mitt nå og jeg skulle gjerne kjøpt ett par til om jeg kunne. Det er så deilig å kunne droppe de tunge vinterskoene og hoppe rundt i disse i stedet.

• 5

Jensens bøfhus

Planen i går var egentlig å tusle i byen før vi skulle spise middag senere på kvelden. Siden magen startet å rumle allerede klokken fire tok vi oss heller en tidligere middag på Jensens bøfhus. Der koste vi oss lenge med en god middag og deilig dessert. Maten var ingenting å klage på så anbefaler virkelig alle å ta en tur dit. Da maten var sunket tok vi bussen hjem hvor jeg klarte å sovne. Det var da jeg skjønte at formen ikke er helt bra enda og det ble en tidlig kveld. Tror vi la oss rundt klokken 20.

Pure daydream

For en nydelig morgen; solen skinner og formen er betydelig bedre. Etter å ha sovet nesten 14 timer i går våknet jeg klokken 06 i dag uten at det gjorde noe. Jeg våknet med sol i ansiktet før jeg tok meg en varm dusj med de deilige dusjsåpene fra Victorias Secret. De lukter så herlig. Kjøpte pure daydream og moonlight dream i dusjsåpe mens jeg valgte duftene pure seduction og pure daydream i bodyspray. Nå skal jeg slappe av før jeg skal ut å spise med Jesper senere i kveld. Ønsker alle en fin helg og såklart en super kvinnedag. Gratulerer med dagen alle sterke kvinner!

• 3

Video fra Las Vegas

Hei og hopp! Har satt sammen en liten video fra Las Vegas på ca 5min. Reporter Jelena tar oss med på en vanlig dag i hallen før vi avslutter dagen med å ferie 18-årsdagen hennes. Ta en titt :)

• 1

Døgnvill

God morgen! Håper alle har sovet godt og er klare for en ny dag. Selv har jeg vært våken i flere timer allerede. Sliter fortsatt med å få inn døgnrytmen ordentlig etter at jeg kom hjem fra USA. Er trøtt nesten hele dagen og når jeg først sovner om natten våkner jeg igjen kl.04... Jaja, blir vel godt med helg tenker jeg!

• 9

Home dear home

Selv om det såklart var hardt å komme hjem med forskjølelse, regn og masse skole var det også utrolig godt å komme hjem til familie, venner og kjæreste. Ble hentet på flyplassen av Jesper på søndag før vi dro hjem til mamma og pappa som sto med åpne armer. Deretter ble det bildevisning, gaver og mye prating. Alle sammen ble veldig fornøyd med gavene fra Las Vegas noe jeg ble veldig glad for. Siden mamma og pappa var en liten tur i Praha mens jeg var borte fikk jeg også noen godsaker derfra. Kjempefornøyd med aalt sammen. I tillegg hadde Jesper ordnet et helt nytt klesskap til meg, gjett om jeg ble glad? Det var nesten tredobbelt så stort som mitt gamle. Jeg har verdens beste familie og kjæreste.

• 7

Un día cultural

Da var jeg endelig hjemme igjen og har nå klart å laste opp alle bildene fra turen vår på onsdag. Skal ikke skrive så mye annet enn at det det var en veldig varm, fin og kulturrik dag for oss alle.

• 0

Jalisco

Siste kvelden vår i Mexico trente vi sammen med Jalisco Team. Treningen startet med løping ute før vi fortsatte med sparring inne. Sparringen besto av mange runder alle mot alle, før vi avsluttet med å kjøre noen runder Norge VS Mexico. Vi fikk virkelig kjørt oss så det ble en flott avslutning på treningsleiren.

• Rakel Lysø Drage

Jeg heter Rakel, er 20 år og går nå mitt andre år på Kultur og Kommunikasjon i Oslo. Min store lidenskap er trening, og da jeg var 8 år forelsket jeg meg i sporten taekwondo. Her vil jeg derfor blogge om trening, livet og alt det har å by på. Velkommen! :)